Sommarfet men bikini ändå

Skrivet: 2014-07-15 Kl: 10:47:49

Som sagt :) att mitt självförtroende ska öka i samma veva som klädstorlekarna blir mindre orkar jag inte ,,, jag har ett väldigt bra självförtroende men är inte nöjd med min kropp, när jag blev sjuk och fick diagnosen bipolär så gick jag ner 17 kg på 6 månader .sen ändrades medicineringen och jag gick upp allt igen ,,, älskade min kropp när jag gick ner så mycket men mådde såå dåligt , nu mår jag bra men är missnöjd med min kropp,,, MEN nu räcker det jag vägrar banta , tänker ta på mig en bikini strosa på stranden som den stolta trebarnsmor jag är 




Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0