Semester ,hotell,💖

Skrivet: 2014-07-11 Kl: 01:46:39

Dagen har bestĂ„tt av att packa stĂ€da och fixa sĂ„ det Ă€r fint hemma 👙💩 ska fortsĂ€tta nĂ€r jag lyckats fĂ„ ett par timmars sömn ,tycker jag förtjĂ€nat att sova ett par timmar đŸ’€men svikare John blund verkar ha flugit fel igen ,han borde fĂ„ en gps uppkörd i fisringen .  Drar till Gbg i morgon och lĂ€mnar hero till Andreas och sen slaggar vi dĂ€r över natten , pĂ„ lördag sĂ„ checkar vi in pĂ„ hotell i Helsingborg (barnen lĂ€ngtar efter att fĂ„ bada pĂ„ ett hotell och jag lĂ€ngtar efter hotell frukost ;) Ska bli đŸ’©kul att trĂ€ffa brorsan igen . Sola bada och bara njuta av semester .efter det drar vi till Falkenberg och sover nĂ„gon natt dĂ€r vi fortsĂ€tter att bada och barnen ska fĂ„ fiska krabbor sen drar vi till Gbg och hĂ€mtar hero . VadĂ„ glida runt :) det Ă€r svĂ„rt att somna nĂ€r bandidas gĂ„r pĂ„ tv 🚕🏊✹


Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lÀgga till mig pÄ bloglovin' du vill vÀl inte missa nÄgot inlÀgg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0