Semester hotell scandic

Skrivet: 2014-07-13 Kl: 23:14:17

Vilken toppen dag vi haft :) började med dagen på tropikana med barnen Magnus och storebror <3 sen blev det bad i poolen på hotellet sen lite BK (inte min favorit). Barnen hade en lekdejt med Sigge (hotellets maskot) då passade jag och Magnus på att ta en drink i baren så en liten badtur till innan sängen :) nu sover dom små och jag ska försöka göra samma men först lite bilder 
Sjöhästar
Maneter
Doris
Tova klappar en pyton 

Kvällsmys
Morbror Andreas och Tova kollar på apor
Revet :) //// godo night catch you on the flipside


Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0