Jobb städ sova plantera

Skrivet: 2014-07-03 Kl: 14:07:30

Fyra timmar kvar tills jag börjar jobba,, just nu är jag så trött så det rinner ur ögonen , igår planterad jag om i rabatten och idag fick jag hem ett riktigt koncentrat på gödsel :) som mina blommor ska få dricka av ;) ,, i morgon blir det en jävla lång roadtrip och sen jobba :) sen kommer även städerska...,    Nu är det bara en månad kvar till min visstid tar slut men fick förlängt till sista september ,, känns lite tråkigt , hade hoppats på en fast anställning , vissa fick provanställning och andra visstid , jag fick tyvärr visstid ,,, nu ska jag vila ett par minuter så jag orkar med resten av dagen ;) peace out




Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0