Zumba

Skrivet: 2013-09-01 Kl: 17:48:40

Testa zumba i tron att jag kunde röra mig till dans ,, bokade in passet på gymmet , kom på att jag skulle försöka få kroppen att röra sig åt olika håll , fötter mage armar och rumpa,, skrattar och inser att det kommer bli en intressant stund,, reser mig från stolen , trampar på min fot och rätt på frakturen , snubblar och flaxar med armarna och slår Magnus i ögat ,,,, tar mig till gymmet och skuttar mig igenom passet utan att riktigt fått grepp om vad jag höll på med och vilken fot jag skulle kasta hit och vicka rumpan åt samtidigt som jag skulle flaxa med armarna ,,, skratta så jag höll på att dö efteråt ,, 30 min zumba och jag var död,,, otroligt glad att det inte fanns några speglar




Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0