Spionage

Skrivet: 2013-02-10 Kl: 22:00:54

Idag ville barnen gå själva till affären och köpa godis för sina sparade pengar och jag sa ja, dom blev så lyckliga och kastade på sig sina ytterkläder och jag till ica och handlade godis och dricka, allt gick jätte bra och dom va så duktiga vid övergångs ställe och när dom skulle betala ,,,, hur vet jag det ? Jo för så fort dom stängde ytterdörren så kastade jag på mig ytterkläderna och smög efter på behörigt avstånd och smög som värsta deckaren mellan hyllorna på ica , stolta barn som kom hem <3 och jag kommer inte skvallra om att jag smög efter dom




Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0