storm ute storm inne

Skrivet: 2012-09-17 Kl: 15:41:46

det blåser storm ute, och barnen är på prakthumör bråkar gnabbas och slåss. hoppas det blir bättre efter deras aktiviteter, snart åker jag och Lynx och rider och Liam ska spela fotboll, finns det nåt bättre än att retas med syskon? träffa lillebror på Ica han va med sin kompis , så klart stora syster beter sig

som jag har downsyndrom och skämmer ut honom , underbart :-)



Magnus har jobbat natt, behövde hans hjälp men han va så seg ur sängen så jag hjälpte honom , knuffen va lite hård så han hamnade på golvet :-) men upp kom han




Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0