SNOW WHITE AND THE HUNTSMEN

Skrivet: 2012-09-01 Kl: 22:05:27

i går nådde jag ett lågvatten märke på osmart....
 
alex ringer och frågar om jag har filmen snövit hemma,,,, jag säger nej , men kan kolla om jag kan få hem den 
skickar sen och säger att den är hemma om en stund och hon frågar om hon ska komma över ....
 
jag säger att ja visst, har du en usb sticka ?
hon säger, ne tänkte kolla med dig,
jag säger: nej jag har tyvärr ingen usb..
 
sötaste magnus fick tillslut berätta för mig att HALLÅ hon vill ju kolla på filmen MED dig ,,, hahahahaha
jaha ...
det slutade med att jag och alex kollade på filmen och skratta en hel del :D :D
 
iq:n va rätt låg i går :D



Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0