samtal

Skrivet: 2012-09-01 Kl: 22:02:20

jag går hos en ADHD arbetsterapeut en dag i veckan och försöker komma till klartecken med mig med adhd, han visar lite hur jag ska försöka göra för att det ska funka bättre för mig.
han tyckte att mitt humör är lite väl mycket bergodalbana så nu är en remiss i väg skickad för utredning nr 2 :( så det blir att se om det finns nåt mer som ligger och lurar... tack o lov så har jag fått in en fot i ruljansen och hoppas att det kommer bli lättare...
är helt slut som människa efter träffarna,,, men tack o lov så har man vänner och familj som är toppen....


Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0