nytt jobb

Skrivet: 2012-09-13 Kl: 22:25:00

i morgon börjar jag nytt jobb :) så spännande ,,, självklart är jag as nervös att jag ska göra bort mig... brukar inte göra såååå stora blunders,

kommer bli så jäkla bra tycker jag :D :D me like alot

dagen med ungarna har varit rätt lugn :) tack o lov... tova börjar bli en livlig liten mini me,, allt är OVAS och vill jag ha tillbaks det är det ett kort ne, som kommer till svars

lynx har börjar sjunga rätt mycket,,,, så leeen , så leeeeen så leeeeeeeeeent mitt hår är såååååå leeeeent,,, ,, otroligt härlig melodin och sammansättning så efter 15 min så börjar man vagga fram och tillbaks i stolen. lite rainman look alike.
nu ska jag försöka sova men är för uppspelt,,, vilket kommer straffa sig i morgon om jag inte får sova ordentligt,,,
men det kommer jag väl inte få göra...
la mig i sängen för att få lite lugn och ro och kolla på en film men då kom den söta lilla hero och la sig bredvid mig och försökte knuffa mig ur sängen , tur man har reflexer som en senil katt så jag inte slog mig i allafall, (så hårt)
väntar nu på att min make ska komma hem från jobbet så jag kan terra honom med lite härligt funderingar om livet i allmänhet,, vet hur mycket han älskar det sent in på natten

sov gott ,, jag ska räkna får,, ,tack för den catta



Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0