hitta rätt

Skrivet: 2012-09-16 Kl: 00:38:17

har jobbat andra dagen på nya jobbet.
det har varit skit kul, har inte ens tänkt på att jag varit borta i 10 timmar. tiden har runnit förbi och haft jätte trevliga jobbarkompisar.

en otroligt skön känsla att åka från ett jobb och känna sig uppskattad.
har fått komplimanger , uppskattning och beröm... och det värmer löjligt mycket :)
nu blir den en dusch för jag luktar mat os och sen kolla lite tv i sängen innan jag stänger ner mina små blå.

i morgon ska lynx rida för första gången :D :D ska bli sååååå kul :D hoppas hon gillar det , då kommer det bli skit lätt att köpa födelsedags presenter , typ ridhjälm , ridskor och sånt :D :D sov gott :D jag tänker lägga mig i sängen med ett jätte leende på läpparna.


Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0