heaven is a place on earth?

Skrivet: 2012-09-20 Kl: 14:50:25

haft en kanon förmiddag, magnus kom hem från jobbet i morse och startade ugnen och väckte ungarna ,,, jag vaknade av doften från nygräddade croissanter :D såååå jävla gott,,, barnen lämnades på dagis och skola och sen mys hemma.
vid 11 så åkte vi och käkade sushi och thai buffe med , catta pecka alex och patrik :D sååå jäkla trevligt,
nu har vi städat och städat och städat....... barnens rum är hemska ,,, NÅN SOM HAR TIPS PÅ ATT HÅLLA DOM RENA ????
lynx fick som vanligt utbrott på utbrott på utbrott så jag la henne och sa till henne att inte komma ur sängen tills dess hon lugnat sig ,,,, så klart så slocknade hon för hon va så trött.
ska låta henne sova en stund sen ska vi ut med hela familjen till MATTIS och barnen ska rida och mysa...
nån får gärna ge mig tips på mat till kvällen ,,,,, det är BLANKT


Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0