familjemys

Skrivet: 2012-09-29 Kl: 15:22:12

idag är jag ledig och i morgon med :D så idag har liam varit på simskolan, vi åkte på loppis och köpte lite små*skräp*
sen åkte vi och fikade, nu sitter vi och myser och tittar på smurfarna,
ska snart göra oss i ordning och åka till stallet. lynx ska rida och jag ska mysa. skulle sååå gärna vilja rida också :S saknar det. men lynx älskar ponnyn mattis och jag tycker han är helt underbar,,, han verkar lika busig som lynx så dom kommer bli ett radar par,,
sen ikväll blir det mys och godis. och massa kramande. har saknat helg myset..

fyndade en gammal skolbänk i dag :D 40 kr med stol :D


Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0