tovas medicin

Skrivet: 2012-03-07 Kl: 19:54:10

mamma va så snäll att hon betalade tovas astma medicin ,, min ekonomi är så löjligt dålig denna månad och medicinkostnaderna krossar mig nästan .
vi lekte lite med inhalatorn och masken så den inte skulle va läskig :D jag och liam turades om att ha masken över mun och näsa sen flåsade vi och hade kul ... tova ville inte ha den över näsan mer än 2 sek,,,,
efter maten så va det dags att inhalera ,, så magnus tog henne i knät och jag skulle ge medicin ,, lägger masken över näsa och mun :D tova flinar och flåsar precis som mig och liam :D
super lätt :D :D
mammas duktiga tös ,
jag har ÄGGLOSSNING ,,, vet det för att jag blir galet hungrig då ... vilket jag varit idag
nu har jag ätit mig smällmätt men är sugen på mer,,sött sött sött ,, men jag kommer kräkas om jag äter mer ..
kommer alla ihåg vad dom drömmer ? kommer alltid i håg mina drömmar , skit störigt,
drömde att jag blev jagad av zombier och försökte springa med 3 barn i famnen och alla zombies va skitsnabba...
panik panik kan jag säga,,,, tur man vaknade rätt fort ...
magnus har lånat donkey kong till wii :D :D SÅ NU SKA DET SPELAS DONKEY KONG :D   sooooo awesome



Kommentarer
Postat av: Hanna

Skrivet 2012-03-08 Klockan 00:52:44
URL: http://minlillam.blogg.se/

Man brukar drömma konstigt när man är gravid annars ;)


Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0