this is not a drive by :D

Skrivet: 2012-03-01 Kl: 11:46:11

efter min sura morgon så tog vi powerwalken :D
arwen har varit *LAT* men tror det mest varit obehag eller ont , men nu med dom smärtstillande och anti inflamatioriska hon får så JÄÄÄVLAR tog en lååång promenad runt gärdena :D 4 km öppna gärden för hundarna att rusa på :D
dom har lekt hoppat  glidit på is (puckot) och bara haft det kanon ,, proemenaden är ca 7 km lång och 4 km kan jag ha dom lösa ,det är fan inte illa:D
har kommit fram till att loco ska få byta namn,,,,tycker det är trist att ropa loco efter som det namnet är TOTALT värdelöst på en hund ,,, så nu ska han ha ett annat,,, vi har några förslag vi smakar på ,,,
GE FÖRSLAG ;) det ska va kort och lite udda ;)
sitter nu ny duschad i en onepiece med en latte i handen och känner lukten av kyckligen som snart är klar :D :D muuuuums ,,, nu är jag riiiktigt glad igen :D
just ja ,,, skiter i iphonen och har nu sagt upp mitt 3 i stället ,, dom suger i allafall så ser inte varför jag ska binda upp mig mer på dom...



Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0