soffa

Skrivet: 2012-03-18 Kl: 20:06:30

idag fick jag sovmorgon , när jag krälade mig ur sängen så hade magnus tagit med ungarna och gått till affären :)
karro kom över och spenderade dagen med mig och magnus va med barnen i lekparken  lite egen tid med pappa :)
jag och karro har bara bubblat, suttit och solat.
såg en annons på en köp o sälj sida om en soffgrupp som va till bortskänkes,, svart skinn , så magnus åkte och hämtade dom , nu har vi 5 sittplatser i stället för 3 :D
det får funka så länge tills jag hittar en soffa vi vill ha.
nu ska jag läsa lite och bara slappna av,,, tänkte ta mig till familjenshus i morgon ,, om det är fint väder



Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0