PARTYlite ;)

Skrivet: 2012-03-03 Kl: 11:15:45

vaknade 5.20 i morse och kunde inte somna om :S blääää
men men ,,, sitter nu och väntar på att hanna ska plocka upp mig för vi ska på ljusparty.
svärfar ringde och underade om mangus och dom stora skulle följa med till ånnaboda för pulka ochskidåkning :D så nu är jag och tova hemma själva :D tufsan ligger och sover som en stock just nu ,, och det är rätt skönt . kollar på fucking teen mom 3 ,,,
no brainer snorungar,,,
strax kommer jossan upp en liten sväng ..
tänk om MTV kunde spela lite musik nån gång ,fan vad fint det skulle va.



Kommentarer
Postat av: Jossan

Skrivet 2012-03-05 Klockan 20:30:22

Ja och upp kom jag aldrig för hela min dag var katastrof skit Hvetes dag!


Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0