nya tag

Skrivet: 2012-03-26 Kl: 08:10:32

i helgen körde jag på utan medicin eftersom vi skulle dricka alkohol..
igår va det kaos på nåt sätt,,
inte så jag va stojig och rastlös , det va jag för trött för. men jag va okoncetrerad ofokuserad , magnus kunde inte prata med mig för jag hörde inte vad han sa för jag tittade på tv eller datorn eller annat.
ska testa utan medicin nån dag och försöka göra det jag brukar få gjort klar och se skillnaden ...
det är svårt att se hur snurrig du är när du snurrar , men nu med medicinen så ser jag ju skillnad , kan tänka klart.
kan fungerar *normalt*
lina märkte skillnad tog medicin på morgonen hon tyckte det va scary att jag va lugnare än henne för on är lugnast i världen , och dom märkte rejält på kvällen när medicinen gick ur... då frågade dom mig om den gått ur :D ,, eeeh ja ,, märks det,,, hahah mmm



Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0