KAAAMPHUND

Skrivet: 2012-03-05 Kl: 13:53:46

GE ER det finns ingen speciell ras som är kamphund.. mina är inte kamphundar /dom får inte kampa med nåt..
blir sur på folk med dessa fördomar, jag har två underbara hundar och är folk rädda för dom så behöver dom inte bry sig om hunden ute är dom kopplade ... om vi inte är på avskild plats där dom kan springa löst och då har jag full uppsikt över dom i allafall ... så kommer det nån så får dom koppel på sig.
gillar inte att folk stirrar på mig när jag går med hundarna och barnen för mina hundar är inga illvilliga mördar maskiner som är en fara för allmänhet.
hade jag känt att det fanns en oro över hundarna runt barnen så hade jag inte haft hundarna ,,, puckopojken har jag haft stenkoll på sen slutet på sommaren då han flyttade in ,,, nu behöver jag inte ha stenkoll på honom ,, men det är för att han bott hos oss i 6 månader och visar noll tendeser till agg mot barnen eller nån som kommer in ,...
...................................................................................................................................................................
i morse blev jag väckt av att grannarna ovanför oss stog och rykte i porten kl 5.20 och vrålade, sen började hon sparka på porten och vråla lite till ... (visste inte att det va grannen) i 20 min fortsatte det,,,, rusk och vrål ... magnus hade dragit till jobbet och jag va inte så sugen att springa ner och öppna när jag va själv med 3 barn , och inte visste vad det va för pucko som slet och rykte,,,,
men sen så börjades det tuta från en bil ett par gånger så tror hennes man kom och öppnade, så lite bråk i trappupgången och sen stamp och klamp i lägenheten ovanför oss .
så va min sömn förstörd.
............................................................................................................................................................
runt 8 i morse kom susanne och knackade på :D hennes tandläkare va sjuk och dom hade inte kunnat ringa henne så vi satt o pratade en stund så gick vi ner till fiket :D :D
barnen fick fika och glass , godis och sen börd att mata änderna med. så dom va lyckliga och jag va glad för sällskapet som var TOP NOTCH .
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.....................................................................
är lite bitter idag faktiskt ,,, ska jag behöva gå på medicin resten av mitt liv för att få vardagen att gå ihop ?
kan jag inte va lugn och glad utan ?
ungarna har tryckt på alla knappar dom kan nu efter att suss åkte och jag är lite små sur,
dom ska tjafsa om allt just nu ..
väntar på att magnus ska komma hem från jobbet och ta över så jag bara får rensa huvudet och va sur



Kommentarer
Postat av: JOssan

Skrivet 2012-03-05 Klockan 20:31:17

Två skäll när man ringer på dörren sen är han tyst och säger ingenting fast han hör att man är kvar! Vad är de för kamphund? ;)


Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0