its over im out

Skrivet: 2012-03-06 Kl: 11:44:19

är helt slut,
tova har förkylningsastma , så nu ska hon medicineras för det.
jag medicineras och hunden medicineras ,,,suck, jag som inte ens gillar medicin annars,
tova fick även ta blodprov för att kolla om hon är pälsallergiker,
så håller tummarna att hon inte är det. vill inte göra mig av med hundarna , men skulle hon va det har jag inget val
känner mig lite slut som människa ,mamma , fru,vän,
vill krypa ner i sängen och bara bli omhändertagen ett tag, få rulla i hop mig till en boll och gråta ut alla brustan förhoppningar , förväntningar,
at the moment i hate me ,
håller med decemberflickan ,,, jag är RÄTT normal , utåt,
men innåt är det kaos och katastrof,
mitt inre är i sånt uppror mot allt just nu , men kan inte skriva om det riktigt för vet inte vart jag ska börja, måste laga mig själv. men jag vet inte vart bitarna är ..



Kommentarer
Postat av: Extra sistah Sandra

Skrivet 2012-03-06 Klockan 13:00:01

vet du vad jag tycker det låter som att du behöver :) Det är en tjejkväll inne i Örebro, med en massa skratt, skitsnack och komma ifrån vardagen ett tag. Så får jag skämma bort dig! Ska vi boka in det? <3


Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0