its a live

Skrivet: 2012-03-13 Kl: 19:25:42

sitter nu och kollar på kniven mot strupen ,, vad äcklig han är som har det.
gordon ramsey kopia,
var till försärkrings kassan och hämtade ut ett personbevis och det ska va så jävla krångligt eftersom sperma donatorn har skyddad identitet,,, så då måste dom ringa sekretes avdelningen så dom faxar och sånt.
sen åkte magnus till jobbet, jag har inte haft nån telefon idag för 3 har haft krångel IGEN.
åkte till jossan och skulle umgås :) men vi gick till famhus och käkade,,, vilken röra, jag tyckte det va kaos fast det egentligen inte är det .
men det är för mycket stora barn som springer och jag blir orolig att dom ska springa över tova.
när vi skulle gå så va tovas mössa borta :S vet inte om den fått ben och gått iväg av sig själv eller om nån tog den.
tur man har många mössor.
är lite hungrig men har inget gott att tugga på .
funderar på om jag ska ringa mamma och se om hon vill komma över och bara sällskapa mig en stund...
känner mig löjligt ensam när magnus jobbar kväll, föredrar när han jobbar natt faktiskt ,
.
magnus tyckte om möbleringen av sovrummet :D :D men har faktiskt inte gjort om nåt i dag :D :D
har träningsvärk i kroppen efter flyttning av säng och garderober :D :D så nu känner man att man lever



Kommentarer
Postat av: Josefine

Skrivet 2012-03-15 Klockan 19:14:58

DU tänkt dig! Han i kniven mot strupen men vita spetskalsingar ;)


Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0