frust frust

Skrivet: 2012-03-27 Kl: 22:02:13

mina små änglar hade en så rolig stund förut så jag tror jag fick en lätt hjärnblödning av att skälla på dom ....
alla lekte på flickornas rum och jag gick på toa..
efter en liten stund så vrålar tova som bara tova kan.
springer in för att kolla vad som är fel, tova halkar runt på golvet för liam och lynx har hällt 1 liter vatten på golvet.
ska plocka upp tova och är på väg att dra ikull själv på golvet. det är vatten ÖVERALLT mattan golvet ÖVERALLT.
tova är dyngsur... då har dom hällt vatten på deras rushkanna så det är som sagt VATTEN ÖVERALLT...
jag blev lätt tokig och frågar varför dom har gjort det,, båda säger , det va inte jag..... MOOOOOOOOOORR  då blev jagännu argare,  så klart det va nån av dom,,lynx börjar så klart gråta som hon alltid gör för att slippa skäll och liam försöker torka upp allt vatten med en filt,,,,, SUCK , fick ta över och försöka torka upp allt ,
massagens sköna lugn rann av mig rätt fort...



Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0