friiking good

Skrivet: 2012-03-01 Kl: 20:03:13

fick ett ryck förut så idag har jag lekt HULKEN. skulle göra om i hallen så jag fixa i tjejernas rum så jag fick loss en expedithylla :D :D vet ni hur mycket en 32 TJOCKTV väger , dom väger BLY  om ingen visste det...
sen i allafall så kom vi till ett monumentalt problem ,,, få bort hallmattan som satt fast under byrån som är full med kläder sen så ett jävla akvarium på ...
så jag satt på golvet med fötterna mot byrån och försökte rycka bort mattan. det gick inte kan jag tilläga..
jag gav upp det försöket så jag fick börja tömma akvariet så jag orkade lyfta lite i byrån,, så dom få fiskar jag hade kvar fick ta en simtur i porslinspoolen ,, är såååå less på skiten ,,,
när jag fick bort mattan så vart allt lättare :D
slut resultatet :D
jag är nöjd ,vi får se vad magnus tycker när han kommer hem ,,, han är nog lycklig att fiskarna är borta i allafall
har gått upp på 54 mg i dag och måste säga att det idag har allt flutit på . och kl är 20 och det flyter fortfarande på . det kanske inte är en mirakel medicin , men i min kropp gör den mirakel just nu.
jag är lugnare och mer harmonisk ,
barnen är gladare när jag inte är sr och grinig.
magnus tycker jag är en lugn människa ,,
syrran skrev..... jag gillar den du blivit med consertan du är lugnare och gladare..
jag gillade dig förut MEN....
HAHAHA WHAT THE FUCK ,,, jag gillade dig förut MEN ,,,, ;)
nu är alla barn duschade och tandborstade och lagdai sängarna , får se hur lång tid det tar innan dom somnar



Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0