frågor utan svar

Skrivet: 2012-03-23 Kl: 13:16:40

att leva med nåt man inte förstår är jobbigt, jag läser faktan jag får det berättat och det berättats vad och varför det är som det är i mitt huvud,, men ingenstans står det om vad som händer i hjärtat, känslor.
huvudet är en röra ja men i hjärtat är det kaos nu , huvudet har fått medicin och det är bättre , men när det blev bättre fick huvudet mer till till att känna efter hur hjärtat mår.
det mår inte bra inte alls, har jag inte haft nog? först växa upp med en psykopat med förkärlek till småtjejer och behöva kalla honom pappa, att inte förstå varför jag inte va som alla andra, att behöva kämpa så mycket mer än alla andra för att inte ens få ett lika bra resultat eller inte ens få resultat iallafall .
är det värt att ta medicin för få vardagen att fungera men känna hur dåligt man mår?
eller ska jag sluta med medicinen för att kunna flyta ovanpå det jobbiga men alltid gå i motvind.



Kommentarer
Postat av: Kristel

Skrivet 2012-03-24 Klockan 22:14:50
URL: http://kicksstyle.blogg.se/

Usch du verkar ha de jobbigt :( Tänker ofta på dig och är inne och läser på din blogg nästan varje dag! Har närstående som också måste ta medicin varje dag för att få vardagen att fungera och jag tycker de känns hemskt. Men vad vet jag egentligen?! Men vi är ju fortfarande unga.... Sköt om dig! Varm stor kram från mig :)


Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0