:*(

Skrivet: 2012-03-10 Kl: 20:29:07

i sån obalans på kvällarna :(
i dag har jag stått på uffeslada och sålt av lite grejer som barnen inte använder .
har/hade uppstått ett missförstånd men en av mina närmsta och i den obalansen jag är i och att det faktiskt va vårat fel att det uppstog så kan jag knappt sluta lipa..
hatar att jag är så klumpig ibland , och hatar denna obalans i mig nu ,, tänk så kunde jag få må bra hela dagen..
har suttit och försökt med cv och personligt brev nu på kvällen och det har tagit ut den sista engergin i huvudet. kryper nog ner under och gömmer mig en stund ,,,,
måste hitta nån energi till att orka



Kommentarer
Postat av: Josefine

Skrivet 2012-03-10 Klockan 23:22:20

men vad bra att de klarade upp sig i alla fall :)


Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0