:*(

Skrivet: 2012-03-02 Kl: 10:00:35

idag är det begravning för dan, så om 2 timmar kommer farfar som ska vara barnvakt medans jag och M är i väg..
:(( känns lite tufft, tycker inte att det är rätt att en 28 år ung familjefar ska behöva dö.
varför dör bara dom snälla?? och kvar lever dom elaka vidriga och nedriga människorna ,
dan va en av dom snällaste jag kände , alltid lugn och glad , trevlig och genom snäll , inte ett ont ben i kroppen.
försöker ställa upp som stöd för K och barnen , men så svårt att veta om man gör *rätt*
men oavsett så tänker jag försöka stötta på mitt sätt... vill hon inte det får hon säga ifrån.
.......................................................................................................................................................................
så nu lite annat 54 mg conserta i kroppen på mig fungerar utmärkt, lite svårare att sova men har aldrig sovit bra så det är fortfarande bättre sömn än innan.
innan medicinen fick jag ryck hela tiden att JAG MÅÅÅÅSTE göra det där och det där och allt blev på börjat men inget blev klart..
tror aldrig medicinen kommer ta bort mina impulsiva ÅÅÅHH måste möblera om impulser , för jag ÄLSKAR  att möblera om..
skillnaden igår va att jag tänkte ut hur jag smidigast skulle göra det , sen gjorde jag det steg för steg OCH BLEV KLAR  helt klar också. inget som mangus va tvungen att fixa sen...
jag blir aldrig klar annars ,,, jag påbörjar 1000 saker sen har jag 98 saker som ser klara ut, men det är för att dom 2 sista gömmer resterna som jag inte orkade ta itu med,,,
har en mordisk träningsvärk i nacken idag efter gårdagens fångarna på fortet kamp med mattjäveln..
LOCO har ett nytt namn nu och jag är nöjd :D
vill ni veta får ni fråga :D :D



Kommentarer
Postat av: Hon på andra sidan bron...

Skrivet 2012-03-02 Klockan 10:15:02

Va vart de för namn då? :D

Postat av: JOsefine

Skrivet 2012-03-02 Klockan 10:56:06

Jag vet ingen kvinna som har ADHD som inte möblerar om när de städar eller får för sig att möblera om.

När jag var liten vaknade jag av att sängen röde sig... då var det mamma som möblerade om för att hon inte kunde sova... Vakna på morgonen och kliva ur sängen var ingen hitt när man slängde in fötterna i väggen när man trodde man skulle kliva ur sängen där. Fick man snällt vända sig om. Eller när man la sig mot väggen trodde man så la mig sig ut i luften... haha Mamma gör utredning nu... har hon inte ADHD så vet jag inte vad det är för fel på henne ;)

Postat av: Josefine

Skrivet 2012-03-02 Klockan 10:56:42

De där men att någon har gått bort jag har totalmissat. SÅ sorgligt. Beklagar. Stackars barnen.


Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0