...................

Skrivet: 2012-03-01 Kl: 09:13:35

jag vaknade upp och så va denna dag förstörd..... vaknade upp och va på riiiiiiiktigt pissigt humör vc ringde ochställde in tiden för tovas undersökning, :S
ska ner och hämta ut mer medicin ska öka upp till 54 mg (tack malin)
såstrax ska jagner till apoteket sen ska resten av familjen ut på en powerwalk,,, jag magnus tova och voffsingarna :D :D
jag vill ha sommar nu ,,,är trött på dessa påklädningar och avkläddningar, vill ta på mig linne och shorts sen bara gå ut :D
vädret ser inte allt för mysigt ut i dag,,,det passar mitt humör perfekt,,,,,många svordomar dom vill ut ur min mun nu :D
xxxoxxxo



Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0