en människa

Skrivet: 2012-03-26 Kl: 08:48:16

jag har en personlig coach har jag upptäckt,, tror inte hon vet det heller.
hon kommer hit dricker lite kaffe latte less sweet, sen frågar hon om jag behöver städa lite,,, ja det behöves SÅ KLART ;)
bra då sätter vi fart, så vi städar och donar och fixar, sen är det klart.
hon puschar mig utan att jag känner mig pushad , hon får i gång mig UTAN att jag känner mig sämre för att jag inte kommer igång av mig själv, hon får mig att samla ihop mig lite och göra dom ryck som så välbehövs :D
hon är en av dom få som kan vara hemma hos mig hela dagen och längre om det är så , utan att jag får känslan av att nu räcker det nu vill jag vara ifred en stund,
tack gumman du är en glädje källa för mig <3



Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0