:D

Skrivet: 2012-03-06 Kl: 15:55:41

ja sandra,,, en tjejkväll skulle inte ALLS sitta fel :D vaett tagsen och det skulle va toppen :) nu börjar jag längta utan att vi ens har bokat :D :D :D
...................................................................................................................................................................
nu ska det lagas lite fläsk och löksås :D
mumms ,,,, blev så sugen när jag gick förbi skolan och det luktade UNDERBART.
syrran kommer strax förmodligen och hämtar tovas spjälsäng som lilla emma ska få låna tills tova är stor nog till att sova i egen säng men utan kanter:D
nu är jag lycklig igen.....
idag är den en pendeldag,..
ska kolla om jag har lite saker att sälja på loppisen , då kan jag stå med jossan hon är en galen böna. :D
and i like here a lot..



Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0