back to the living

Skrivet: 2012-03-16 Kl: 12:41:38

har varit magsjuk :S
eller nåt liknande,,,
gick och hämtade barnen på dagis,
och sen gick vi till ica , i kön vid ica så fick jag ett rejält tryck över bröstet och det vart surt i kinderna ,
ber om nyclarna hem från magnus sen la jag benen på ryggen och kastade mig hem och in på toan , spydde lite några ggr , och sen va det bra , inget mer , kände mig lite orolig i magen och mådde illa men inga mer spyor,
efter några timmar så fick jag feber i två timmar sen gick det också över... men har legat i karantän i sovrummet ,, (rätt skönt) faktiskt,
om 1 timme har karantän tiden gått ut och ingen annan i familjen verkar drabbat,,, ...
gör kalops nu och tänkte lyssna på lite musik , men liam och lynx startade sin stereo i rummet och poppar smurfhits så min musik hörs inte ,,
bara inse att barnen börjar bli stor och dom tar över musik valet och tv valet,,,
IDIOTEN har börjat bråka igen om stackars heros saker,,,
till oss sa han att sakerna följde med hunden och att han hade en klövjeväska också som inte va med,,,, nu några månader senare så har han tänkt träna med sin nya hund men har inte råd men att köpa nya saker så nu kräver han att han ska få tillbaks heros saker ,,,
jag sa att han itne får något tillbaks innan han ber om ursäkt för skitsnacket och påhoppen,,,, men vi har inte fått nån ursäkt eller nåt ,,, så nu kan han ta sig i röven fara och flyga ,,, jag är så less på hans jävla barnfasoner,,,



Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0