and its finished

Skrivet: 2012-03-28 Kl: 18:16:44

var till överläkaren idag och nu är det fastställt att det är adhd, i alla papper och grejer, ska fortsätta med medicinen så som jag tar, och jag ska börja med samtalskontakt och arbetsterapi :D känns bra RIKTIGT bra,,,
åkte in till marieberg och mötte jossan och hugo där. :D jag och lynx köpte ett par solglajjor för det som va kvar på cubus present kortet :D så vi va snygga ;)
har gått med i en grupp på fb som det bara är vimspannor som mig i , skönt att ha likasinnade att prata med och jämföra med, man känner sig mer normal då faktiskt :D
i morgon ska jag göra en grej med karro :D säger inget förens i morgon om vad det är ,, :D



Kommentarer
Postat av: Hon precis på andra sidan järnvägen..

Skrivet 2012-03-31 Klockan 09:40:28

Gud va skönt för dig! <3


Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0