IRL

Skrivet: 2011-10-27 Kl: 18:24:25

det är dax att ta steget tillbaks till real life , men det känns inte så lockande just nu ,

fick en liten tankeställare här om kvällen ,,, om man är romantiker eller inte ,

vad är romantik på riktigt ?
helt ärligt så vet jag inte , det enda romantiska som jag råkat ut för är riktigt dåliga dikter, och det kan inte va det som är romantik. tvivlar på att kyssar i regnet och en dålig film på bio är romantik heller ,,, för i såna fall gör jag fel ,

när jag råkar ut för romantik så ska jag svara på om jag är en romantiker eller inte.

nu blir det käk i allafall ,,, potatisgratäng, fläskfile med grönsaker




Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0