DoA

Skrivet: 2011-10-13 Kl: 23:35:11

hej det var inte i går jag skrev här :D ,, vart ska man börja igen ,
har blivit helt fast i dragons of atlantis på nätet , spelar som en galning , varje ledig tid, inte så nyttigt kanske men det sysselsätter mig

barnen är så klart helt underbara :D liam har börjat på hockeyskola. min stora kille , lynx fyller 3 på onsdag .
och tova är en knubbig pussgurka :D

vi har fått hem en hund på foder/omplacering/hundvakt ett tag :D en jätte fin amstaffhane som heter loco .. han är en riktig raring, tror han gillar mig så han ska sova på mig i soffan :D

idag var jag hos sjukgymnasten , har dragit på mig en inflamation i ryggen , otroligt störande.

nu ska jag spela vidare :D :D


Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0