vikt

Skrivet: 2011-03-30 Kl: 16:21:27

ställde mig på vågen och såg att jag upp 15 kg :( och kände att jag vill bara gråta:(
gräva ner mig och lipa som ett as , varför ska det som står på vågen kunna få en att må så dåligt?
jag är ju för fan höggravid, 15 kg är inte så farligt,
jag gick ju upp 30 med liam,,
och 20 med lynx


har en bebis som är otroligt högt uppe just nu ,så det är jobbigt att äta och andas , känns i vissa lägen att man inte får tillräckligt med luft, och om man äter lite för mycket känns det som att det ligger och åker hiss i halsen för att någon puttar upp maten ...

44 dagar kvar



Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0