vårdcentralen

Skrivet: 2011-03-30 Kl: 16:18:08

ringde för att få tid till vårdcentralen i morse och så klart är det deras telefontids bokning först.
våntar och väntar och ingen ringer., så klart så har lynx stängt av ljudet på telefonen :S
få får ringa upp igen och hade tur för dom hade en teletid 5 minuter efter jag ringde.

så dom ringer och ger mig en jourtid till kl 15.
frågar om varför jag inte får höra nåt med mitt järnvärde och ber att dom får min läkare att ringa upp mig eftersom min sjukskrivning går ut i övermorgon.

väntar och väntar och inget händer.

ringer till farfar och han var så snäll och skjutsade ner oss till vårdcentralen och tog med liam och handlade medans jag och lynx var där inne.

läkaren tittar på lynx lyssnar på hennes rygg kollar i hennes öra och det är allt,,

inget blodprov eller halsprov för att se om hon har halsfluss eller nåt..
gick förbi kontoret som min läkare har och gissa om jag ahde tur :D hon sitter där och ingen är inne så jag knackar på lite diskret och frågar henne om hur det blir med förlägning på sjukskrivningen och järninjektionerna :D
då satt hon precis med mina papper och sa att jag skulle få en lapp till nästa vecka om att börja med järn injektioner och , hon frågade hur jag mådde med höfter och allt , så hon sjukskrev mig en månad till och skickar papprena till mig :D :D
så då vart det löst i allafall ..

har gett lynx ventoline nu i allafall så får vi se om det släpper lite .... vill ut i friska luften men vill inte ta ut henne nu när hon låter som hon gör. :(



Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0