utslagen

Skrivet: 2011-03-17 Kl: 12:27:55

lynx ligger utslagen på soffan som vanligt :D hon är så fin :D
själv har jag gjort kraft ansträgningen att ta mig ur sängen , fått på mig kläder och följt med til ica och tillbaks... känner mig färdig nu,

fick min efterlängtade juice,,,

i morgon ska jag till bm igen och mäta .
nu får dom sätta fart med om jag ska ha järninjektioner,, är helt slut hela tiden orkar inte mycket alls ,,
behöver städa inför helgen men jag blir trött av bara tanken.

, ska sätta mig en stund på balkongen och njuta av solen :D :D... sååå underbart att den har hittat hit .




Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0