trötttttt

Skrivet: 2011-03-31 Kl: 19:01:19

idag gick jag upp kl 10 sen åkte vi till mvc till kl 10.30.
den lilla har vänt sig igen så nu är hon inte fixerad längre utan ligger i sätesbjudning , så hoppas hon vänder sig igen snart ,

kom hem och somnade igen, sov nån timme sen väckte magnus och lynx mig med att maten var klar. åt och efter maten så hämtade dom liam och jag tog en dusch för att försöka vakna till liv ,

sen åkte magnus till jobbet och emelie och lukas kom hit :D :D vi kollade på en film och snackade :D
kl är nu 19 och barnen har sovit i 30 minuter :D ska dricka lite juice sen läsa en bok och somna..

är sååååå trött hela tiden


Kommentarer
Postat av: Kristel

Skrivet 2011-03-31 Klockan 21:16:40
URL: http://kicksstyle.blogg.se/

Min kille har haft en klassisk idrotts skada i knäet, något med menisken! Men nu mår han bra,  tack! När är den lilla tösen beräknad att komma? Puss


Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0