trött .....

Skrivet: 2011-03-16 Kl: 17:28:14

igår skulle daniel komma och vara barnvakt så jag kunde gå i väg på kursen, men han kom så klart försent så jag skulle ha blivit jätte försenad,
så när han varit här en stund bestämde jag att jag ville vara barnledig en stund i allafall så jag tog daniels bil och åkte till mamma och eftersom dagen hade sugit från att jag vaknade så var det skönt att bryta i hop hos mamma,,,

känns så himla skönt att kunna bara vara barnsligt omogen och sitta hos mamma och lipa..

när jag kom hem igen så hade magnus kommit hem från jobbet , jag kom hem 00.00 då låg daniel och sov i min säng :D så han fick förflytta sig till soffan och sova där i stället.

i morse så var jag lika trött som vanligt men hade i allafall sovit hela natten,.,,
daniel åkte till jobbet och jag o magnus slog på en film , sen slocknade jag IGEN, och sov till 11.30

käkade lite pannkakor till lunch sen när magnus hämtade barnen på dagis kom emelie och lukas hit :D :D

gick o fikade på pws sen följde dom med hem igen :D så vi har suttit och snackat och bara haft det trevligt ,,,

lynx är jätte förtjust i lukas och ska klappa och ge nappen hela tiden :D

ska ta det lite lugnt just nu för min kropp är inte alls med i gamet längre, sen OM jag orkar blir det lite plockning men tvivlar på att det kommer hända idag...


älskar mina busar så mycket,,,
lynx leker med dockor och hunden , och liam kollar på film kastar bollar i basket korgen och filar föttern:D så han är sysselsatt han med :D :D

ska snart ge dom lite mat sen blir det tidig säng för lynx i allfall :D hon är helt slut . liam ska få kolla på en film inann han somnar..



Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0