suuuuuuck

Skrivet: 2011-03-05 Kl: 10:05:24


lynx har haft feber i natt med så hon har sovit jätte dåligt.
och hur jag än ligger och sover så får jag jätte ont i höfterna just nu.
kl 7 vaknade lynx och skulle ligga på mig och visst fick hon det, hon var super svettig och håret var dyngsurt. hon somnade i allafall om på min arm sen sov hon där i 2 timmar .

så nu är min arm helt död och höfterna fick ta lite stryk av att inte kunna byta ställning på över två timmar,
kl 10 vaknade i allafall gumman och verkar piggare i allafall får se om jag kan få med henne i i en dusch sen .

strax blir det frulle sen ska jag åka och lämna bilen till mamma .. som hon varit så snäll att låna ut till oss i en hel vecka,

är det nån som tänkt på hur löjligt det är med mammor ???
oavsett hur gammal man är så vill man alltid ha sin mammas godkännande .
när man gjort nåt dumt är typ det första jag tänker o shit , vad ska mamma säga :D

tror att oavsett hur gammal man bli och hur många barn man än får så är man sin mammas barn.





Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0