susanne

Skrivet: 2011-03-29 Kl: 17:57:52

idag har vi träffat underbara susanne :D blev bjudna på fika på godsmak sen gick vi hem och drack mer kaffe här :D har verkligen saknat att sitta och prata med henne :D
nu är det i allafall bestämt , jag ska föda i karlskoga och susanne ska vara med . :D känns lite lyxigt att ha sin egna barnmorska;) känns väldigt tryggt att veta att hon kommer vara där,

lynx hosta har blivit värre idag. nu rosslar hon hon är hes mollipecten funkar inte så bra heller :S stackars liten..

får ringa vårdcentralen i morgon så dom får kolla henne.

nu ska jag lägga barn sen blir det en tidig kväll för mig med, min rygg är inte riktigt min vän idag.




Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0