stolt mamma stolta barn

Skrivet: 2011-03-22 Kl: 09:52:16

jag är så trolt över mina barn:D dom är så duktiga och självständiga ,
i natt fick jag sova ca 2 timmar , så jag var helt slut i morse , har knappt sovit på flera nätter ,
så i morse så gjorde liam som han alltid gör, han smyger upp jätte tidigt och sätter på tvn för han vill inte missa ben 10 , :D
sen efter en liten stund efter att han kommer upp så kommer lynx upp och kryper ner hos honom i soffan , sen sitter dom och myser, så med andra ord dom springer inte in och väcker mig eller magnus på en gång.

i morse så hörde jag dom inte alls , förens dom började fixa i köket,,, ligger och lyssnar lite på dom,,
då säger liam till lynx att schhhhh väck inte mamma nu , så jag ligger kvar och lyssnar efter vad dom hålls med , ifall jag ska ligga kvar och låta liam göra det han ville eller om jag skulle stoppa dom..

efter några sekunder förstår jag att dom håller på att duka fram frukost framför tvn, där av ville inte liam att jag skulle vakna , jag tycker itne att vi ska åta frukost där.

så jag låter dom hållas, med frukosten :D

klär på mig i lugn och ro och sen går jag ut i vradagsrummet, där är det full dukat bord,
bröd och skorpor ,smör, marmelad ,räkost , gurka , och mjölk:D

och sen det viktisgaste vid bordet,,, två solstrålar som skiner upp :D :D

så medans dom satt och mumsade till barnprogrammet så tog jag och duscha hårtet och började på disken, :D

nu inväntar vi emelie och lukas :D

idag ska jag ta det otroligt lugnt, och se om det hjälper mot mina små problem ,, :D

jag är så stolt över mina barn ,, ,dom är såå duktiga :D



Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0