sprattel

Skrivet: 2011-03-01 Kl: 08:24:37

jag har haft en skit seg natt... lynx vaknade och ville sova hos oss, eftersom hon är hostig så fick hon det så klart ..

så hon har rullat runt och putats i natt..

sen har det sprattlats nåt så kopiöst i magen började vid 00. och höll på ett bra tag,, sen vaknade jag 100 ggr i natt av att det sprattalde hysteriskt mycket ,

gick upp med ungarna nu vid 7 för liam ska med daniel till kvarntorp för pulka åkning hela dagen och jag o lynx ska mysa....

är knappt vaken än men ändå så sprattlar det hysteriskt mycket i magen IGEN,,, nu börjar jag känna mig lite mörbultad i magen..

så fort liam har åkt iväg med daniel ska jag ta mig en dusch med lillan sen göra oss i ordning lite,,
blir en dejt med jossan i dag med,,

först till emil för att kolla på tatueringar sen till familjenshus ,hoppas få träffa sandra där.. måste fråga henne en sak :*fniss*

hörs sen



Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0