sovmorgon :D

Skrivet: 2011-03-26 Kl: 18:06:51

i morse fick vi sov morgon :D sov till 9.30 såååå himla skönt, somnade vid 22.30 så idag var båda utvilade så det skrek om det,

åt lite frukost sen hem till svärföräldrarna som först bjöd på fika sen på lunch sen lite mer fika :D :D

satt och pratade och hade bara jätte trevligt ,
fick en madrass till spjällsängen och hello kitty tyg.. hello kitty tyget ska till josefine som ska sy fina gardiner till lynx rum :D
dom kommer bli awsome.

när vi kom hem började jag rensa lynx kläder, vi rensade ut EN HEL flyttkartong till i samma storlek, och det roliga är att vi köper inte kläder till henne ,, det bara förökar sig ändå. men nu är nästan allt nytvättat så det är väl därför ,
så nu är det 3 kartonger med kläder i storlek 80. men det blev även ltie 86 och 92 , som jag inte gillade så mycket.

när vi rensade hittade jag även lynx sänghimel som åkte upp och lite säng kläder till spjälsängen
nu är det bäddat till bebis.

nu lagar magnus mat och jag slappar i soffan , ungarna leker och det är bara otroligt lugn och skönt hemma just nu ,

ska kolla film sen och somna tidigt :D

i morgon ska jag till johanna :D


Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0