so slow

Skrivet: 2011-03-03 Kl: 10:56:24

kom inte i säng förens kl 1.30 i natt och det känns i huvudet. känner mig tusan bakis.
gick inte upp förens kl 10 idag :D magnus och ungarna lät mig sova en stund .
igår kväll fick jag lite förvärkar och det hade jag hoppats slippa ett tag till, man bli lite nervös när dom kommer:D

lynx har feber och är super gnällig idag :( tycker så synd om henne . ska muntra upp henne med lite waka waka med shakira , hon älskar den låten.
nu har hon i allafall fått alvedon, i dag blir det med andra ord att sitta hemma och bara ta det lugn.

jag har föresten anmält mig till cope föräldra utbildning :D :D kan vara intressant att se vad dom har att säga ..
sen kan det ju vara bra med lite kunskap i ryggsäcken ...
det gällde för föräldrar med bar från3 till 8 typ tror jag och lynx är 2,5 och liam 5 så det passar ju kanon, :D kanske kan ju vara bra med lite tips och råd när man inte räcker till hela vägen jämt..

liam börjar ruggigt smart så honom kan man ju inte *lura* längre
och lynx är så envis så där måste jag få nåt tips på hur jag ska kunna gå tillväga med henne :D :D

älskar mina små såååååå mycket :D nu kollar dom på små einstiens , vilket värdelöst program men dom gillar det



Kommentarer
Postat av: anna

Skrivet 2011-03-03 Klockan 11:05:27

jag kan ej läsa din blogg ändra bakround eller till vit text tack

Postat av: Sofie

Skrivet 2011-03-03 Klockan 11:19:26

Hej!

Är de den där COPE-utb? Har anmält mig te den ja med... Kram

Postat av: Annica

Skrivet 2011-03-03 Klockan 18:43:10

Jag har också anmält mig till den utbildningen. Ha det bra.


Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0