SJUK

Skrivet: 2011-03-07 Kl: 09:59:33

jag har ju som sagt problem med magen IBS. som gör sig påmind ibland , i natt var en sån natt, brukar hantera det bra men det är inte lätt när man är höggravid och bebis sparkar på tarmarna också.

nånstans vid 1 i natt blev jag jätte sjuk, fick sitta på toa med hemska magknip som gjorde mig helt kallsvettigt,,

vid 2-3 började det rumla till ordentligt men jag kan inte få ut nåt, bebis ligger förmodligen och stoppar upp.
så tillslut hade jag så ont så jag började kräkas och flyttade sig bebis och gjorde att resten kunde komma också. vet ju att det tar några timmar från att jag blivit tömt tills jag blir bra igen , så vid 5 i morse så satt jag fortfarande på toa men va så slut att jag höll på att svimma.
så tillslut lyckades jag ta mig till soffan (ville inte väcka lillan som sov i vårat rum för att hon har halsfluss)

lägger mig på soffan och börjar frossa tar på mig filten och skakar mig till sömns ,
när jag väl somnat runt 5 så skulle magnus upp till jobbet, så han råkade väcka mig så började frossa igen innan jag lyckades somna ,,,
tror jag somnade vid 5.30, kl 6.45 kom ungarna in i vardagsrummet . pigga och glada.
så barnprogramen åkte på och jag gick och la mig i sängen bara för att värma mig lite ,
och så klart så somnade jag .

vaknade 9.30 i chock att jag somnat och att ungarna inte väckt mig , blev skiträdd ,
men dom satt i soffan och smaskade på smörgåsar som liam brett ,
får ett jätte flin av dom när jag kommer upp. och liam frågar om jag sovit gott ,,,,

det får en att undra hur stor en 5 åring egentligen är..

jag frågade honom varför han inte väckte mig när dom skulle ha frukost ,, och då svarar han att han ville prova,

nu sitter vi soffan och kollar på film, orkar inte så mycket mer i dag ,
magen är otroligt öm och jag är helt slut , men magnus är hemma till 15.30 iallafall :D :D



Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0