relaxen

Skrivet: 2011-03-25 Kl: 21:50:23

nu har jag och min älskade man kommit hem från relaxen :D vi har haft det underbart mysigt och härligt :D
älskar verkligen min underbara man som lekte säl och delfin i vågpoolen ;)

han såg även otroligt lycklig ut när han kom från rutschkannorna :D

har suttit i relaxen och myst och pratat . badat lite bubbelbad och fjantat runt.

nu är vi helt slut kan jag lova , ska strax krypa ner i sängen och bara mysa , magnus snarkar redan lite


..

liam var jätte rolig innan vi skulle lämna dom ,

liam* mamma kommer du bli ledsen när vi sover borta.
jag* nej det kommer jag inte , jag vet hur mycket ni tycker om att vara hos farmor och farfar.
liam*ja sen tycker ju du om lugn och ro ibland med och det får du ju nu .

kan man göra nåt annat än att älska den pojken



Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0