pyjamas

Skrivet: 2011-03-07 Kl: 21:03:09

sitter fortfarande i min pyjamas ... kl är nu 21.. så mycket har jag gjort i dag... not ..
liam sover hos farmor och farfar i natt :D

han är den bästa och underbaraste ungen på jorden :D
i morgon på dagis ska han åka och kolla på får så han ska ha med sig bilstolen ,

därför ska han sova hos farmor och farfar , jag har ingen lust att gå ut med lynx nu när hon har halsfluss , men jag vill inte att liam ska missa fåren :D

så farfar lämnar på dagis i morgon:D
får se vad jag och lynx hittar på då. funderar på om man ska ta sig till familjenshus en stund , hon smittar ju inte längre, då kan vi plocka upp liam på vägen hem kl 13,

nu ska jag kolla på film med min älskade man...




Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2011-03-07 Klockan 21:28:54

Kanske inte så smart å gå dit om du varit magsjuk?

Och om Lynx är sjuk?


Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0