promender

Skrivet: 2011-03-09 Kl: 10:54:54

gick upp i morse med barnen och fixade frukost klädde på dom sen gick vi till dagis.. arwen var jätte duktig att gå idag , tack o lov för det.
på vägen hem så började jag få skit ont så klart, så gick långsamt och tog det lugnt,
kommer fram till hissen så jag slapp den jävla bron som är vidrig,,, MEN NEJ då är den trasig , så jag fick ta en ännu värre bro för att ta mig upp.

när vi väl kom hem så blrjade jag diska och plocka undan så det är fint hemma,
sen var jag dum nog att sätta mig ner , nu gör det skit ont och jag är jätte stel, vet inte hur jag ska ta mig till dagis nu , men men ,

nu är det fint hemma och jag är helt slut, skulle vilja lägga lynx en stund och mig med , men det går inte idag,

i morgon ska jag banne mig va på familjenshus ,,
lämna liam sen gå dit, då kan jag och lynx leka där tills det är dax att hämta liam.
men måste komma på vad jag ska göra den timman från att jag lämnar liam tills famhus öppnar ..

orkar verkligen inte gå så här mycket på dagarna ,,




Kommentarer
Postat av: Malin

Skrivet 2011-03-09 Klockan 13:55:00
URL: http://justwannatry.blogg.se/

Du får gå till Pappa å äta frukost!


Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0