playdate

Skrivet: 2011-03-14 Kl: 18:24:10

idag gick hela famlijen till familjenshus:D lekte och hade mysigt :D
sen hem för att laga mat..

sen när magnus åkte till jobbet så tog jag och ungarna oss till josefine för lite fika och lek :D
blev även bjudna på mat :D :D ungarna busade på ordentligt,.,,

så idag har vi haft fullt upp och jätte trevligt , det tåls att göra om.

har jätte ont i huvudet i dag och haft mycket sammandragning för att jag och magnus blev rejällt osams innan han åkte till jobbet ...

så just nu känner jag mig väldigt slut i hela kroppen,

är orolig för att bli för stressad och upprörd eftersom jag får så mycket sammandragningar då, och eftersom liam är för tidigt född är jag rädd att det ska bli så igen,

är nu i härligt tjocka vecka 32 så nu är det bara 8 veckor kvar innan våran lilla ... kommer :D funderar på att berätta vad det är för en liten varelse vi väntar men vi får se :D :D

nu ska jag slappa på soffan, ungarna är lagda och jag hör hur en bok ropar på mig :D






Kommentarer
Postat av: Josefine Eriksson

Skrivet 2011-03-14 Klockan 21:20:10
URL: http://josefineeriksson.com

Japp klart vis ka göra om det ! =) kul!


Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0