orolig

Skrivet: 2011-03-10 Kl: 21:46:16

kan ärligt säga att jag är jätte rädd när detta barn ska komma,
hur kommer det vara ,se ut ,hur kommer liam och lynx ta att det flyttar in en liten till.
kommer den vara snäll och lugn eller en gnällis .

kommer jag gå sönder under förlossningen igen?
kommer jag missa allt igen?
med både liam och lynx fick jag ligga på uppvaket så jag fick inte vara med vid första vägning eller tvättning eller nåt sånt ... och jag vill inte missa det igen .

väntar på samtal från läkaren igen... förmodligen kommer jag få järninjektioner då mitt järnvärde är super lågt och järntabletterna gör mig jätte sjuk.

va på familjenshus med lynx idag , säger bara att idag har hon varit EGO ingen fick röra eller komma när leksaken hon ville, men som sagt är hon ju bara 2,

vi fick tillbaks våran tv idag :D :D love flatscreen. så nu fick jag kolla klart på spartacus :D wiiiii

ska strax lägga mig i sängen eftersom mina rackarungar har fått för sig att man ska gå upp före halv 7... suck , sånt gillar inte jag.

sov gott :D



Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0